Valmennuskursseja Turussa?
Kenelläkään täällä kokemusta Turussa järjestettävistä valmennuskursseista? Tai mikä ettei myös muualla Suomessa etänä järjestettävistä valmennuskursseista?
RE: Valmennuskursseja Turussa?
Studentumin hakupavelustahan löytyy montakin valmennuskurssivaihtoehtoa Turussa! Käy kattoo www.studentum.fi/valmennuskurssit_turku___324_452_.html. Et tosin maininnu mitään siitä että mitä ajatttelit lähteä opiskelemaan muutta kyllähän tuossa oli jo kursseja aika moneen lähtöön =) |
Itse kävin aikoinaan Eximian valmennuskurssin kun hain opiskelemaan kauppakorkeakouluun. Itse kyllä tykkäsin kurssista, opettajat olivat asiantuntevia ja materiaalit hyviä. Ja kyllähän se opiskelupaikkakin sieltä myös aukeni, eli valmennuskurssi kannatti! :) Kannattaa tosiaan tsekkailla nuo Studentumin nettisivuilta löytyvät valmennuskurssit ja vertailla myös hiukan hintoja. Tsemppiä! |
Heipsan! Turussa on semmoinen kuin Lassin tunnit. Oon kuullut heistä aika paljon positiivia juttuja, tosin itse en ole kokeillut kun ei oo ollut tarvetta. Mutta kannattaa varmaan tutustua :) |
Mikä on Turun paras valmennuskurssijärjestäjä?!! |