Valmennuskursseja Turussa?

Valmennuskursseja Turussa?
24.11.2011 15:31
Kerri
14

Kenelläkään täällä kokemusta Turussa järjestettävistä valmennuskursseista? Tai mikä ettei myös muualla Suomessa etänä järjestettävistä valmennuskursseista?

RE: Valmennuskursseja Turussa?
24.11.2011 15:34
Fanny
14

Studentumin hakupavelustahan löytyy montakin valmennuskurssivaihtoehtoa Turussa! Käy kattoo www.studentum.fi/valmennuskurssit_turku___324_452_.html. Et tosin maininnu mitään siitä että mitä ajatttelit lähteä opiskelemaan muutta kyllähän tuossa oli jo kursseja aika moneen lähtöön =)

24.1.2012 15:51
Lotta
3

Itse kävin aikoinaan Eximian valmennuskurssin kun hain opiskelemaan kauppakorkeakouluun. Itse kyllä tykkäsin kurssista, opettajat olivat asiantuntevia ja materiaalit hyviä. Ja kyllähän se opiskelupaikkakin sieltä myös aukeni, eli valmennuskurssi kannatti! :)

Kannattaa tosiaan tsekkailla nuo Studentumin nettisivuilta löytyvät valmennuskurssit ja vertailla myös hiukan hintoja.

Tsemppiä!

10.2.2012 8:24
Kos
3

Heipsan! Turussa on semmoinen kuin Lassin tunnit. Oon kuullut heistä aika paljon positiivia juttuja, tosin itse en ole kokeillut kun ei oo ollut tarvetta. Mutta kannattaa varmaan tutustua :)

16.3.2012 16:01
Turun paras?
14

Mikä on Turun paras valmennuskurssijärjestäjä?!!

Oletko kiinnostunut tästä keskustelusta: Valmennuskursseja Turussa?? Rekisteröimällä sähköpostiosoitteesi saat jatkossa viestin suoraan sähköpostiisi joka kerta kun keskusteluun tulee uusia lisäyksiä.